vluchtje #1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Margaux Kik - WaarBenJij.nu vluchtje #1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Margaux Kik - WaarBenJij.nu

vluchtje #1

Door: margaux

Blijf op de hoogte en volg Margaux

24 Oktober 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hee! Een berichtje vanuit dubai (op het moment van schrijven moet ik nog 3 uur vliegen maar hoop dat ik het daar kan versturen via wifi.

Toevoeging achteraf: heb dit allemaal op mn telefoon getypt dus niet letten op de spelling. Ook kan het verhaal onsamenhangend overkomen, heb getypt wat in me op kwam :) gelulkig is dit geen bachelorscriptie he!! :D

Het is een geniaal vliegtuig waar ik net in gevlogen heb (waar ik nu in vlieg;p ). Het is een dubbeldekker!! Gaaaaf. Ik wist even niey wat ik zag, meer dan ryanair en transavia heb ik nooit gevlogen dus een hele ervaring. Bij binnenkomst dus de trap naar boven ge keken, luuuuuuxe!! En Zelfs een fonteintje/watervalletje. Zojuist is het licht uit gegaan en ... Zo waar een sterrenhemel op het plafond van het vlirgtuig :p nou daar kan ik wel aan wennen haha. Nog 2u en 30 minuten. Ga straks lekker audiobook aanzetten want dat is 100% slaap garantie haha.

Hmm nou over het afscheid,

Ik had er zo tegen op gekeken! Voelde als een groot, moeilijk tentamen wat lastig voorbereiden zou zijn. Dinsdag was ik al een kraan maar vandaag ging! Had 2 pakjes zakdoekjes ingecalculeerd en gewoon maar eentje tissue nodig gehad!! Nou ik was echt een beetje trots want had verwacht dat ik op dit moment (19.26; nog 2h32m) Nog bezig zou zijn maar dus 100% meevaller. Ik weet niet zo Hoe de weg brengers het ervaren hadden, maar het ging zoooo snel op schiphol! Bij aankomst op schiphol meteen gaan inchecken, daar duurde de rij denk ik een half uur / uurtje (al met gezellige mensen gepraat ;p) en toen ik ingecheckt was hadden we voor mn idee maar 5 minuten over! Die goed besteed met een hoop kusjes en knuffelen en toen was het gaan met die banaan. Leuk weetje misschien, ik heb sinds vertrek thuis Of misschien zelfs wel eerder het nummer van eet veel bananen bananen zijn gezond , adam ... etc.

Hmm nou en toen nog veel zwaaien maar ik moest al doorlopen naar de gate. Nu nog 1842 km tot dubai trouwens (schermpje voor me, word steeds met mn neus op die feitjes gedrukt :) leuk!! We vliegwn 551 mph op 37,001 ft hoog en de temperatuur is -55 (net stond ie op -68) vooral feitjes die de papa ook leuk vindt en ik ook). Jaaaa dat heb je niet bij Ryanair!!
Naast me zit een jongen uit breda die naar brisbane ging voor werk en als ie dat heeft gaat emigreren! Hij is al eerder daar geweest dus wel leuk om te horen. Hij wil eventueel dadelijk nog kaarten, hij kent alleen poolse kaartspelletjes. Ik ben benieuwd. Of straks tukken, ik vind allebei prima. (Toevoeging achteraf: ik heb film gekeken :p was echt rete gaar haha)


Nou toen dus gaan zitten, filmpje kijken (ben vergeten welke, zelfde maker als the notebook, had het boek gelezen dus ik dacht heee gaaf). Toen begonnen aan finding nemo want dat vond ik wel toepasselijk hehe. Ik heb m afgezet want heb die al 1000x gezien inmiddels :)

Heb mooie stickers op mn vest geplakt (met nog witte pluisjes aan de binnenkant hahaha aahhrgh leermoment mama en zoë ;p). Volgend leermoment: geen stickers plakken ter hoogte van je schouder want ben daarna lekker bezig geweest stickers uit mn haar te halen :) maar die stickers waren voor do not disturb enzo. En wake me up for eten. Haha.

Ahh en ik had zo een mooie stoel uitgekozen he uit de buurt van kinderzitjes. Bummer. Ik zit ernaast ;) blij dat ik dopjes heb straks lekker slapen :D nu vlieg ik boven bagdad! Zie het liggrn.
O en dat ohhhverderdanditbeniknognooitvanhuisgeweest-moment bewust meegemaakt!:D

Kousen was ik vergeten maar ik heb ze nu wel aangedaan omdat mn benen aanvoelen als groeipijn ellende heb net het vliegveld flink rondgelopen. Maar tussen de vertrekhallen door ga je met de metro ... wel bijzonder, je hoeft dus niet zo veel te lopen ;) trouwens echt sjeiken, vliegveld is heul sjiek. Ik kwam aan in hal a en daar grote waterval, fonteintjes, winkeltjes waarvan er 90% artikelen duurder dan 10.000$ verkoopt etc. En druk daar!! Nou met metro naar hal b; zag er identiek uit. Als je me had gezegd dat het zelfde was, had het prima geloofd.

Ohh nog het laatste van met vliegen, na de sterrenhemel kwam een Philips wakeuplight constructie, geleidelijk kwam er mwer licht in het vliegtuig, van oranje naar zeer helder en toen verdween ook de sterrenhemel :p

Ik zit nu bij de gate te wachten, ik ga zo instappen. Nu over 45 minuten vliegen :) benieuwd of het volgende vliwgtuig net zo leuk is. Het is hier nu kwart over 2

Liefs margaux

  • 24 Oktober 2013 - 06:58

    Julius:

    Go Gaux!

  • 24 Oktober 2013 - 08:38

    Marije:

    Klinkt top!!:D Lekker reizen in style! Zo mag ik het horen madelon;)
    Stickers met wake me up for food hahaha! Gogogadgetteam:D
    Vooral dit soort leuke verhaaltjes blijven schrijven!!:D
    Dikke kuss

  • 24 Oktober 2013 - 16:06

    Tanneke:

    Goed om te horen dat je niet de heeeeeeele boel bij elkaar gehuild hebt ;) (ik ben ook trots! had ik namelijk sowieso wel gedaan..hele bossen aan zakdoekjes vrees ik). en bedankt voor het goede advies over de stickers ;)

  • 26 Oktober 2013 - 09:40

    Marjoke:

    Hier kan ik verslaafd aan raken. Heb het al vier keer gelezen en 't blijft leuk ;) x x x

  • 26 Oktober 2013 - 20:00

    Judith 26 10 13 (20u):

    Ha meis, wat een leuk bericht! Ik hoop dat je goed gearriveerd bent down under. Wel wat anders dan de Ardennen! :)
    Hartelijke groet uit Utrecht!

  • 27 Oktober 2013 - 15:15

    Emily:

    Bedankt Julius, voor het plaatsen van deze link op FB.
    Leuk om je zo te kunnen volgen, cous! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margaux

Margaux in Australië

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 9120

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2013 - 26 Juli 2013

Down Under!!

Landen bezocht: