Down Under!! - Reisverslagen van Margaux Kik - WaarBenJij.nu Down Under!! - Reisverslagen van Margaux Kik - WaarBenJij.nu

Down Under!!

Hola!
Op 23 oktober vlieg ik naar Cairns in Australië en ik ben van plan om dan naar het zuiden te reizen. Met kerst en oud en nieuw zit ik in Sydney! Dan reis ik door naar Melbourne, om vanaf daar richting Auckland te vliegen. Een dikke maand Nieuw-Zeeland, vanaf Christchurch vlieg ik weer terug naar Melbourne. Daar wil ik gaan werken voor een maand of 3. Vanaf die bestemming ga ik doorreizen naar Alice Springs naar Darwin. Vanaf Darwin vliegen naar Denpasar en dan eilandhoppend over Java en Sumatra naar Singapore, Maleisië en dan eindigen in Bangkok!

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2014

Indonesia en Thailand

15 Juni 2014

Fiji, Outback & Northern Territory

04 Mei 2014

Au pair in Sydney

17 Februari 2014

Amazing New Zealand

18 Januari 2014

Birthday en Nieuw Zeeland
Margaux

Margaux in Australië

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9114

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2013 - 26 Juli 2013

Down Under!!

Landen bezocht: